Selasa, 02 Maret 2010

Lagu yang Bikin Saya Kesengsem

Saat sedang belajar untuk pra UN matematika besok, Lek Oying, Om saya memutar lagu ini yang terdengar sampai kamar saya. Langsung saya cari liriknya dan saya jatuh cinta dengan lagu ini. Kebetulan yang saya dengar bukan versi Drew Barrymore dengan Hugh Grant, tapi Sabrina. Suaranya empuk sekali. Bikin saya tambah kesengsem dengan lagu ini. Here’s the lyric :

Way Back Into Love
Songwriters: Schlesinger, Adam

I've been living with a shadow overhead
I've been sleeping with a cloud above my bed
I've been lonely for so long
Trapped in the past, I just can't seem to move on

I've been hiding all my hopes and dreams away
Just in case I ever need em again someday
I've been setting aside time
To clear a little space in the corners of my mind

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
Oh oh oh

I've been watching but the stars refuse to shine
I've been searching but I just don't see the signs
I know that it's out there
There's got to be something for my soul somewhere

I've been looking for someone to shed some light
Not somebody just to get me through the night

I could use some direction
And I'm open to your suggestions

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
And if I open my heart again
I guess I'm hoping you'll be there for me in the end
oh, oh, oh, oh, oh

There are moments when I don't know if it's real
Or if anybody feels the way I feel
I need inspiration
Not just another negotiation

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
And if I open my heart to you
I'm hoping you'll show me what to do
And if you help me to start again
You know that I'll be there for you in the end
oh, oh, oh, oh, oh


lagu ini, saya banget. Saya adalah tipe orang yang mudah kesengsem dengan lagu romantis macam ini. Hehehe,
And if I open my heart again
I guess I'm hoping you'll be there for me in the end
oh, oh, oh, oh, oh


aduuuuh, tu kan saya cengar-cengir sendiri denger lagu ini.

selain lagu ini, lagu yang bikin saya cengar-cengir juga lagunya jason marz, Mr. Curiosity. very recommended song, deh!

oke, oke, balik ke kehidupan nyata. mari belajar matematika kembali. :D

6 kata yang baca:

M Najib Yuliantoro mengatakan...

lagune cen apik og iki, tapi tetep apik bang aji oma iama *mekso*

aLin mengatakan...

nadaaaaaaaaaaaa....

aku berkunjung lho ke blogmu...

adanada mengatakan...

@mas najib : sing penting 'sabrina' hahaha

@alin : makasi alinQuwh caiaaank :* bwahahaha, btw sabrina tanpa 'H' suarane ngayemke ati tenan lho lin, bagaimana dengan Irsalina Nur Shabrina? :)

aLin mengatakan...

Suaraku?
0w, sangat fantastis. Bisa bikin bumi gonjang ganjing, langit ketar ketir.
Wong Sabrina tanpa H aja apik to, apalagi yg pake H.. Hehe

mbakchaty mengatakan...

nada, kesengsem juga deh aku hahaha

adanada mengatakan...

@alin: maaf, saya sudah cukup bersabar 3 tahun ini mendengar kan suara shabrina. xD hahaha
@chaty: ahahay. aku juga deh :D

Posting Komentar

mari kita berkomen ria